Mary'

Vi är tillbaka från funktionärsgrejen (startfunktionärer på tjejmilen) som halva löpet var på idag. Har snackat lite med Finnkampsfolket. Både tjejerna och killarna vann där. YIIEY!! Men det hade hänt en vansinigt komisk-tråkig sak med Rickard igår. Vet inte om han vill att jag ska skriva den här, heheheh.

Det lät iaf såhär när jag snacka med han i tel:
- Mary, jag vet inte om jag kan gå imån.
- Vadå då?
- Jo, för det har hänt en sak. Ska jag berätta det nu? Vill du veta ?
- Ehh, jooaaa, det tror jag att jag vill.
Sen berättar han och då hör man att alla asgarvar i bakgrunden... ;)

Hehe,
 låt oss även sända en tanke till Klabbe som var något skyldig till olyckan.

Bye for now.



bananer och apelsiner. mina favosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />