Mary' 080808 (coolt.)

Framme i Norrtälje.
Råkar hela tiden blanda ihop staden med tex Nyköping och Norrköping. Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt om det sitter nån liten skrutt där ute och tror att jag just nu är i Norrköping.



AHHHH, JUST DET.
Jag vet var och med vem ska bo med i trean!!!!
(Sanna, Johanna, Petra och jag. Vi kommer bo i Tess och deras korridor.)

Såhär lät det när Richard ringde:
- Hej Mary, vill du veta vilket rum du ska ha?
- Oohhjaa.
- Saras gamla rum.
- Va? Saras? Neeeeej.
- Vad är det för fel på det?
- Men det är ju jättelitet.
- Men Mary, jag tror alla hörnrum är lika stora.
- Va? vadå, är det ett hörnrum. (tänker två sek) Ahhh, just det. Jag tänkte på det rummet som Sara bodde i i ettan.
- Haha, men nu har ju Sara faktiskt gått ut trean.

Jag ligger visst några år efter.. (;



Övrig info.
Det är JSM i Norrtälje i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />