FIA

Ikväll hade vi avtackning på jobbet. Vi käkade pastasallad och gick tipspromenad, med frågor som alla i utställningen kunde såklart ;) Mitt lag fick alla rätt! Sen körde vi burken på våning två och tre, eftersom det skulle blivit för mycket om vi körde på alla planen. Det fanns massa gömställen att gömma sig på och det var spännande att smyga fram och sedan springa och verkligen satsa allt för att hinna burka sig. Det var barnsligt roligt! Sånt borde vi göra oftare!

Efter det körde vi maffia och minglade runt lite, sen satte vi oss på donken och käkade glass. Eller jag gick dit med cafefolket medan de i utställningen stannade kvar på TT. En rolig kväll med ett roligare avslut med mycket skratt!

Sommarjobbet på Tom Tits Experiment har varit otroligt roligt och jag har lärt känna många sköna personer! Mycket skratt och många roliga händelser som jag kommer minnas länge! Bästa sommarjobbet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />