FIA

GODMORGON!
Usch vad jobbigt det är att gå upp såhär tidigt. Jag tror att jag kommer att ha svårt att vänja mig vid det!
Varje morgon i Grekland vaknade vi och öppnade balkongdörren och möttes av solen som stekte vår kropp, idag möttes jag inte riktigt av samma känsla när jag öppnade altandörren.
Varje morgon satt vi i bikini och njöt utav solen och åt våran frukost, imorse satt jag och huttrade. Pappa kom ner och frågade varför jag satt ute på altanen och om jag inte frös. Jag svarade nej, för jag skulle bara sitta på altanen, jag ville känna samma känsla som på de andra mornarna i Grekland, fast på ett annat sätt. Men nej jag tror inte att det går! Jag får helt enkelt skaffa mig nya rutiner här hemma, för jag tänker inte sitta och frysa på altanen varje morgon.

Idag har jag upprop på pedagogik-kursen som jag tänker ta på Stockholms universitet. Nice nice! Får se om jag hittar dit, annars får jag väll ringa Linda, som jag ska hem till sen för att byta bilder.

Nej nu måste jag fixa mig och ta på mig lite kläder för här kan man inte gå ut i bara bikini. PUSS


En tidig morgon i Grekland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />