Emmy ;D

Okeeej killar det här är inte, jag upprepar inte rätt taktik att försöka flörta med en tjej och visa att ni är intresserade....

En GAMMAL, jag upprepar GAMMAL klasskompis från lågstadiet addade mig på facebook. han skrev "hej emmy du kanske kommer ihåg mig, vi gick i samma klass i lågstadiet". Och självklart visste jag vem han var, dreggeljohan...

Nu har han skrivit till mig på msn i ungefär en halvtimme och under den halvtimmen har han frågat säkert 10 gånger om vi kan träffas någon gång. Och jag blir allt mer tveksam till det ju längre jag skriver med honom. Här är kortare utdrag från vår msn.konversation....

johan säger:

heeeej

johan säger:

:D
Emmy säger:

hej

Emmy säger:

allt bra?

johan säger:

jo det vsr länge sen man såg dig

johan säger:

hehe

...

johan säger:

skulle va kul om vi bara kunde träffas sen nån gång var så länge sen

johan säger:

hehe

johan säger:

vad gör du nu för tiden då?

johan säger:

Emmy säger:

ja dte vore kanske roligt att ses

johan säger:

okeej yes

...

johan säger:

okeej

johan säger:

men det var kul att höra hur det var med dig och så var för länge sen hehe

johan säger:

men om du har tid så kanske vi skulle kunna ses näsa vecka

Emmy säger:

ja det ar verkligen länge sen.

Emmy säger:

hmm vänta jag jobbar rätt mkt nästa vecka.. tis till söndag så det passar nog inte så bra med nästa vecka

johan säger:

nu på söndag då?


...

Emmy säger:

ok..

johan säger:

mm

johan säger:

hur går det med killarna då hehe?

...

johan säger:

vem var din första kille hehe

Emmy säger:

hur menar du?

Emmy säger:

asså riktiga pojkvän eller den jag var "ihop med" i låg/mellanstadiet

johan säger:

mm

johan säger:

i lågstadie

Emmy säger:

det kommer jag faktiskt inte ihåg.. hurså?

johan säger:

ja bara undrade

Emmy säger:

ok varför undrade du det? haha

johan säger:

ja var bara nyficken

...

och det sista han skrev var ''

Emmy säger:

mm

johan säger:

men du kan ju höra av dig sen när du har tid


HJÄLP! DET HÄR MÅSTE VARA ETT SKÄMT, KILLEN KAN INTE VARA ALLVARLIG! JAG ÄR IALLAFALL ALLVARLIG NÄR JAG SÄGER ATT HAN FRÅN OCH MED NU ÄR BLOCKAD PÅ LIVSTID!


Kommentarer
Postat av: Micke

hahahaahAAHAHaahaah, asså så jävla kul xD haha, snacka om misslyckad kille :O ;D hadetbra Emmy!

2008-08-10 @ 21:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />