Emmy ;D

Idag klev jag upp tidigt, tog tåget till centralen, tunnelbanan till mörby, därifrån fick jag skjuts av min tränare till Tibblevallen i Täby. Dagens pass började med häckskolning, därefter tränade jag lite 300m h.
Sedan fick jag lite massage av Petra, mina muskler var stelare än vanligt så det gjorde väldigt ont. Det ömmar nu efteråt bara av att gå, det behövdes alltså lite massage. Ska bråka med de stela musklerna imorgon också :)

Nu lyssnar jag på hög musik (måste ju passa på när jag är ensam hemma) och har precis städat klart rummet. Ska snart gå och handla lite mat inför middagen ikväll. Jag, Fia, Maria och Linda ska ha en tjejmiddag och jag är dagens kock eftersom de andra jobbar eller tränar...

Hoppas ni har en trevlig kväll PUSS


Häckträning


Jag tycker att den här bilden är ganska klockren, det är jag som tar fotot när Fia får massage av Petra i Portugal.

Kommentarer
Postat av: matte

jag vill också vara med!!!

2008-08-06 @ 20:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />