Emmy ;D

Godmorgon! Jag är sjukt trött, vaknade av att telefonen ringde men hann inte svara och när jag försöker ringa tillbaka kommer jag inte fram. Men min tränare borde veta att det är nästintill omöjligt att jag är vaken innan klockan tio när jag är ledig hela dagen haha!

Dessutom så är jag extra trött idag eftersom jag klev upp vid tre imorse/inatt och skjutsade Fia och Linda till arlanda. Det var mörkt påväg tid men ljust påväg hem så det kändes inte som att klockan var så lite (eller säger man mycket?).
Det var lite jobbigt att inte själv också gå och checka in en resväska och följa med, men jag lägger mina pengar på något annat som också roligt (lägenheten) och dessutom så kommer vi att åka på fler resor tillsammans!

Nu ska jag äta frukost ute i solen och sedan ska jag lägga mig och sola lite tror jag. Ska träffa Sanna idag också :)
Borde fortsätta att städa i mitt rum men det gjorde jag hela dagen igår så idag måste jag få vila lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />