Mary´ Västerås News

Är ju i Västerås nu och ska snart traska iväg till inomhus arenan där jag ska ta EKG-test och en del hälsotest för att se om jag är fullt frisk. Spännande.

Resan hit var inte så rolig. På inbjudan stod det att man skulle komma hungriga klockan 19. Vi (jag, Öberg och två grabbs) kom halv nio och var sjukt hungriga. För såklart stannade alla tåg runt sextiden för att nån stackare hade hoppat framför tåget som var framför mitt. Då fick de stänga av alla spår så all trafik stod stilla i nån timme. 
  
Jag bor med Öberg, Moa och Emma Tuvesson. Emma bor i Helsingborg och är kompis med Vicke som är Legernes tjej som går på Löpet. Långsökt med roligt, så då har man fått höra gossip från löp från ett helt annat håll. Hehe.

See yaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />