Mary ;D

Är snart påväg till skolan men tänkte först blogga. Har blivit lite dålig på det den senaste tiden. Men jag kör lite Frasse stil och säger att "jag inte har tid." Man har alltid tid för att blogga!! Jag vet inte riktigt var min tid har tagit ivägen. I ettan hade jag massa tid för massa saker, nu hinner jag inte göra någonting känns det som. Jag pluggar precis inte mer än innan. Har hört att jag gör en del onödiga saker som att kolla på topmodel (det sög ju igår på trean, allt var så "ICKE SPONTANT", men jag vet att jag bara mååste kolla på det ändå), kolla vad alla andra har för sig, skriva ut 15 "Var är mina fiemmatofflor"-lappar och sätta upp dom över hela löp. Men för mig är det faktist viktiga saker ;)

Nu ska jag springa gå till bussen!

Puss!

189563-1760
Han hämtade upp mig och Legernes på Landvetter i Göteborg. Haha! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />