Mary ;D

Det/den sista jag ...
sa: Nej, det är mitt alarm. För att jag inte ska glömma att jag fyller år!
åt: godis tuggummi
åkte: hiss
ringde: Mamma
näst sist ringde till mig: Lollo
Smsade:
 Oliver
personer jag var med: Olivia och Klara
gjorde:
posade för mitt 17-års kort
hade på mig: vita skor, jeans, ribbatlinne och gråkofta.
tänkte: 365 dagar kvar till 18 år
hotellet: Scandic Opalen
sprang: till Ullevi för att hinna se Legernes
plattade håret på: Klara
kortspelet: Neger och President
Tv-programmet: Reklam
köpte: Godis
sov i: sängen på scandic opalen
finsken jag pratade med: en som jag ville ha datorn av
flätan jag flätade: en super-S på Olivia

...som 16 åring!!

Den/det första...
som sjöng för mig: Oliva och Klara
smsade: Fia och Emmy
som försökte sälja något till mig: En som ville sälja plattänger.
som tyckte jag hade fint hår: Nån Dennis.
jag sa: vi gör en sån här lista på bloggen!!
jag tänkte: 365 dagar kvar till min 18-års dag.
stad jag var i: Göteborg
jag sa prosit till: Olivia som nös

...som 17-åring!!

FORTSÄTTNING FÖLJER!


image1745
Snyltare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />