Fia ;D "Vilken underbar morgon"

Jag har bestämt mig för att kliva upp klockan sju på helgerna också, för annars sover man ju bort hela dagen. Ifall man kliver upp såhär tidigt så hinner man med mycket mer!

Hmm, om man skulle gå upp klockan sju varje dag skulle man ju vara trött hela tiden, om man inte gick och la sig i tid iförsig. Men hur kul är det att gå och lägga sig klockan åtta på en lördag kväll? Haha
Det gjorde medlemmarna på Hare krishna, de gick och la sig klockan sju och gick upp klockan tre på morgonen och tillbringade morgontimmarna till Krishna.

Jag klev upp såhär tidigt idag eftersom jag ska åka upp till Sollentuna för att vandra i fyra timmar med idrotten. Jätterolig ;) Närrå men det blir väl skoj, ska typ vandra runt en sjö och kolla efter ätliga växter och försöka göra upp en egen eld och så. Alltid bra och veta!  Efter det ska jag till löp och plugga psykologi! YEAH!
Ha det bra pusspusspuss


Kommentarer
Postat av: majzan

Sjöng dom där typerna?har hört rykten om att dom brukar göra det..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />