Emmy ;D

Godmorgon :)
Jag har precis ätit frukost, ska snart packa inför helgen (ska packa jättemycket varma kläder för det skulle bli kallt) och sen ska jag duscha ochcykla till maxi och handla lite inför helgen (godis,frukt och lite smått och gott).
I helgen är det dags för skol-sm :D Igår så sprayade jag, Röjerås och Sanna några målflaggor typ som man ska ha på sig när man har gått i mål och en skylt där det står "Vi vet att det finns andra FIG men inte varför" haha ;)

Jag är fortfarande ganska hes, men jag var mer hes igår :) Det är ganska roligt att vara hes man låter så himla cool ;) Haha

Tänkte först packa ner tekokaren till i helgen, för att kunna dricka te hela dagarna för halsens skull men gud vad pinsamt att koka tevatten på arenan ;) Fast det var rätt så smart av mig men jag tror itne att det blir av haha ;)

Har en halv lektion idag, börjar vid två sedan vid halv tre så ska vi åka med minibussen från skolan! Åh hoppas att dte blir kul i helgen, jag ska hålla tummarna för att alla ska springa bra (trots småskador och förkylningar som de flesta verkar ha)...
Här är filmen från förra året som duktiga Frasse har klippt ihop...
skolsm2006stockholmstadion

Ha dte bra Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />