Mary ;D

Hej hopp,

Inatt lyckades jag nästan att kväva Emmy. Hon sov på madrassen nedanför min säng och jag sov med två täcken och en filt. Mitt i natten blev det jättevarmt och då fick jag den smarta ideén att "råka" slänga ner ett av täckena på Emmy. Detta gjorde jag och Emmy fick det då varmt och skönt om huvudet. Efter ett tag kände Emmy att det var lite svårt att andas och slängde då av sig täcket och somnade om efter att ha andats några djupa syrerika andetag.
   Hon har hela dagen gått runt och gäspat eftersom hon knappt har haft nått syre i hjärnan.

Näää, klart jag inte tänkte kväva lilla Emmsan. ;D

image2068
Alla dessa jävla brunnar tar kål på mig.
Senaste: Nu måste jag säga "världsbäst" varje gång jag trampar på en V-brunn. Fan, legernes.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Det var jag som har spridigt det där med världsbäst...
aj då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />