Fia ;D

Kvällen har varit lugn med tacos till middag och sedan singstar. När jag tittade på min mobil efter en timmes sjungande så har jag två missade samtal. Tobbe och Mary, som jag ringer såklart ringde upp!
Mary ville bara snacka och Tobbe frågade om jag vill med honom och hans tjej + hennes kompisar ut, men jag hade ingen lust att åka till sthlm helt alone så jag stannade hemma.
Jag fixade håret på Marianne och resultatet blev väldigt lyckat och sen slog jag mig ner i soffan igen och tittade på en prinsessas dagbok 2. Haha! Nu har m&p&m tagit taxin till något ställe och jag och Sebbe har precis käkat hans specialpizza. Så har min kväll sett ut. Imorgon ska jag försöka sova ut länge eftersom det blir min enda sovmorgon det här lovet.. Men vi får se hur det går med den saken. Ha det bra! Pusspusspuss

189563-2174
Den bjuder jag på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />