Fia ;D

Inatt drömde jag en jätteknasig dröm. Jag och Emmy och Johanna skulle skynda oss till bussen men det var en bit till busshållsplatsen så vi var tvungna att springa. Sen kom ett stängsel som jag och Emmy hoppade över, men Johanna var så stressad så hon sprang rätt in i stängslet och jag började såklart skratta. Nu kommer det knasiga för jag vaknade av att jag låg och fnissade. Sen gick jag på toaletten och när jag kommer tillbaka så berättar jag för Linda om drömmen och då säger hon att hon hade vaknat när jag låg och fnissade i drömmen. Sedan hade jag hackat tänderna och smackat inatt, konstiga saker man kan göra ibland. Eller vem vet jag kanske alltid smackar och hackar tänderna i sömnen, men fnittrande var något nytt.

Idag har jag åkt buss till danderyds sjukhus, sen tunnelbana till centralen och sedan pendeltåg och sist men inte minst buss igen. Hela resan från landet hem till mig tog ungefär 2 timmar. Maria varför måste du bo så öde? Haha!
Nu mumsar jag godis och har sett på några avsnitt av andra avenyn, någon svensk serie som fick lite b stämpel av mig men den var ändå ganska bra :)
189563-2181

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />