Fia ;D

Godkväll eller godnatt! För mig är det iallafall godnatt, efter att jag har bloggat klart och kollat min mail ska jag sova. Jag träffade inte Tobbe idag för jag åkte hem istället. Nu är jag alltså hemma i Södertälje! Jag är ledig imorgon och jag hade ingen träning så jag bestämde mig för att åka hem och plugga hemma, det hade nog inte blivit så mycket plugg på löp imorgon. Anyway, innan jag bestämde mig för att åka hem var jag och några till från löpet på Hägges och köpte pizza eftersom det var äcklig sjötunga till middag. Jag äter inte fisk, jag tål inte ens det. Men jag kände medlidande för de andra som skulle ha varit tvungna att äta det, så jag offrade mig och gick med dem och köpte en hägges special. Schysst va!? :)

Imorgon blir det som sagt religionsplugg och sen får jag se vad dagen, kvällen har att erbjuda.

DH var lite halvsegt idag men sen så slutade det så perfekt för Susan och Mike blev tillsammans igen. Susan är en riktig dramaqueen. Hon vill inte vara lycklig för när hon väl hittar lycka så startar hon drama. Men sen i slutet sa hon jag vill bara vara lycklig, Mike jag älskar dig! Det progammet är så jävla bra! 

Gör inget dumt, för det vet ni att jag kommer göra!  ;) Pusspusspuss
image2138



Kommentarer
Postat av: sanna

åhh älskar er tjejer + fisen !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />