Emmy ;D

Hjälp!
Under dagen har jag försökt att inte tänka på det, det låter jättelöjligt och det ÄR jättelöjligt! Jag får alltid värsta klumpen i magen och känslan av nejjagvillinte när jag får reda på att vi ska springa långintervaller vid strandvägen! Varför vet jag inte men det jag vet är att jag inte gillar dom, eller jag har ställt mig in på det!
Så nu fick jag höra "antingen så kommer du dit och springer eller så kommer du inte alls"
Shit vad jag hatar mig själv ibland. Jag är envis som den envisaste åsnan och medvetet eller omedvetet så har jag ställt mig in på att jag inte kan/vill springa dom där sablans långintervallerna! Och då är det svårt att ändra sig!

Ska försöka att vända på det men liksom många andra gånger då jag har försökt att göra det så fungerar det oftast inte, men jag kan inte göra annat än att försöka!

Så nu måste jag sluta vara så himla löjlig, för det är precis vad jag är!

Kommentarer
Postat av: M

Envis var ordet...
Man kan om man VILL :O)

2007-10-23 @ 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />