Emmy ;D

JAG ÄLSKAR CHOKLAD <3

"Att vi tjejer älskar choklad och snygga killar är väll ingen hemlighet. Och att det är kombinationen av detta som säljer bäst fick jag se idag"

Idag var jag, Fia, Mary, Lollo, Linda, Matte och Frasse på Chokladmässan på det nordiska museet.
Det var jättegott, man fick gå runt till olika bord och provsmaka massa olika choklader. Man fick vässa armbågarna och stå och köa för att komma fram till de olika borden. Men det var värt allt trängsel och allt köande för det var jättegott med all choklad. Efter tre timmars provsmakning så var vi alla jättemätta och trötta så då begav vi oss hemåt med alla våra inköp...
Jag köpte massa choklad, och när jag kom hem upptäckte jag att det bara var fruktchoklad. Jag köpte blåbärschoklad, jordgubbschoklad, passionsfruktschoklad och körsbärdschoklad. Alla var supergoda så jag är nöjd med mina köp.
Men det var inte gratis att gå på choklasmässan, tillsammans gjorde vi (Fiemma och Lollo) oss av med över 900 kronor, men tro mig det var värt varenda öre!

image2034image2035

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hmmm... nu blev ju jag sugen på choklad! *morr*

;-)

Kram på dig och hälsa familjen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />