Emmy ;D

Åh jag tror att min nedförsbacke har börjat nu!
Det kändes jättebra när jag sprang intervaller idag, jag hade tejpat tån så den gjorde inte så ont! Jag hade inte sprungit intervaller på flera veckor så jag var jätte nervös för hur det skulle kännas både i tån och i kroppen. Så efter passet var jag jätteglad (det kom faktiskt glädjetårar). Ååh det är så himla kul att springa!
Sedan så ser jag att jag har fått svar på mitt mail om college i USA, det finns faktiskt änglar i den här världen! Åh hon vill hjälpa mig att söka till college, och dessutom har hon kontakter i USA! Kan det bli bättre???
JAGVILLJAGVILLJAGVILLJAGVILL TILL USA!

Nu ska jag snart ner och äta middag, efter det ska jag och Mattzi laga glasstårta (har hittat ett recept som ser supergott ut) sen ska jag gå en promenad med Camilla och hennes hund. Därefter är det dags för DH och sen krypa ner i sängen och sova :)

Den här dagen har varit väldigt bra! JAG ÄR GLAD!

image2025 
Ärdetsåhärdetkännsattvalycklig

Kommentarer
Postat av: M

Kanon :O)
I told you so....

2007-10-09 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />