Emmy ;D

Har du pojkvän? Nej
Är du kär? Nej tyvärr inte
Hur tidigt stiger du upp? Beror på om jag har någonting att göra, på skoldagar ringer klockan 7, på helger sover jag oftast tills jag vaknar ;)
Vem/vilka vet mest om dig? Fia och Mary
Gillar du att slåss? Jag gillar inte att slåss men det har faktiskt hänt några gånger haha!
Vad ska du göra ikväll? Hjälpa till på mamma och pappas 40 års fest!
Har du utländska föräldrar? De är finska men födda i sverige, så jag vet inte om man kallar det utländska?!
Var har du ont? I min jävla stortå som aldrig vill bli bra!
Är du bra på att måla? Nej jag kan inte ens rita en streckgubbe haha
Vem kramade du senast? Min hund Åfelia som alldeles nyss hoppade ner från min famn efter att ha sovit där en stund :)
Vad längtar du till? Jag längtar till att få bli skadefri och kunna springa igen utan att ha ont någonstanns!
Vad heter dina husdjur? Kajsa, Stella och Åfelia (golden och två jack russels)
Har du körkort? Nej men snart så ;)
Favoritgodis? Choklad!!!!!
Morgon- eller nattmänniska? Jag är hellre uppe sent är vaknar tidigt!
Sparare eller slösare? Jag är nog en sparare
Har du några homosexuella vänner? Nej, inte vad jag vet.
Bio eller promenad? Promenad och sen bio, för då hinner man prata av sig innan man kollar på filmen :)

Är du kittlig? Ja!
Rädd för insekter? Inte rädd men jag tycker dom är äckliga!
Anser du att du är stark? Nej jag är nog mera svag än stark

Nu är det bara Fia som ska svara på frågorna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: har aldrig vträffat honom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />