Emmy ;D

Var ett tag sedan sist jag skrev. Men mina senaste dagar har varit fulla av aktiviteter, ingen rast ingen ro. Men sånt är livet bara att gilla läget och ta en ska i taget.

Idag har vi haft skolfotografering, det blev säkert en asdålig bild för fotograferna var jättestressade och tog bara EN BILD!!! Det var ingen som var beredd utan alla typ trodde bara att dom skulle prova, men men vi får se hur dte blir sen men jag hade iallafall värsta fejksmilet och så fick jag typ ryck i min kind för att jag stod och fejksmilade så länge. Så resultatet av fotograferingen blev alltså en fejksmilande, krampikinden emmy som dessutom inte fick visa upp sina bästa sida utan den mindre bra (ville stå på den andra sidan)

Efter skolan så åkte vi till Klasro för att ha teambuilding. Det var jätteskojigt. Vi var elva stycken från löpet som åkte som grupp nummer ett. När vi kom fram delades vi in i fyra grupper, en som skulle göra förrätten som var kräftskagencanapé med sikrom och dillolja haha (den gruppen var jag och Micke i), sedan var det huvudrättsgruppen som skulle göra kantarellfylld kycklingfilé med rösti, tvärnöströssel och balsamicosky (den gruppen innehöll Fia, Rickard, Tomas, Iversen och Oliver), sedan var det en mellanrätt som var grönmögelost med ljumna valnötter och honung (mary och davids uppgift), och sist men inte minst efterärtten som var chokladmousse med apelsin (matte och anna). Det var JÄTTEROLIGT och SUUUPERGOTT! Jag gillade särskilt chokladmoussen, den var himmelsk! Vi var en jättebra grupp som sammaretade bra och hade roligt tillsammans, att mten blev god var bara ett stort plus för dte viktigaste är ju att man hade roligt! Nästa onsdag är det dags för nästa grupp, deras tema är inte festmåltid utan då ska dom lägga fokus på bra träningsmat haha. Vi hade lätt det bästa temat!  Så nu är det bara hem och överaska familjen med en riktig festmåltid ;)

Nu kom jag precis hem från Sollentunavallen, har varit och kollat på Marias fotbollsamatch tillsammans med Sara, Fia, David och Micke. Men det var kallt så vi åkte hem efter första halvlek!
Nu ska jag snart städa min garderob (ETT STORT MÅSTE) samt göra årsutvärderingen (om jag orkar).
Ha det bra för det har jag ;) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />