Fia ;D

Hallå! Nu har jag precis gjort klart frågorna på samhällen och skickat iväg dem till de andra tjejerna :)
Samarbete är viktigt, kom ihåg det!  Då var det färdigpluggat idag
Jag åkte hem för att kunna sova ut, ville inte bli väckt av att någon kommer in och sjunger i datasalen eller liknande. Imorgon ska jag ta tåget in till Sthlm runt elva för att möta Tessan vid centralen, för att sedan åka till Linköping. Vi har träff med uppföljningsgruppen den här helgen, det ska bli väldigt nice! Jag har inte packat än, ska nog upp och göra det nu, sen ska jag fixa min mössa som har gått sönder. Det ska tydligen snöa och bli kallt igen ihelgen, måste vara förberedd. Kul att jag åkte hem med min tunna jacka!

Jenny hade missat att spela in BSF så jag frågade om Pappa hade sett på det:
- Såg du på BSF igår?
- Ja det gjorde jag.
- Hände det något spännande?
- Nej det gjorde det inte.

Vilken dum fråga egentligen, varför skulle det hända något spännande i BSF? Jag vet inte ens varför jag tittar på det programmet. Det är något som gör det bra, kanske att det är så pinsamt dåligt!

image2506
image2507
image2508
image2509
image2510
image2511
image2512
Bilder från förra lägret i Lillsjöstugan, Norrköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />