Fia ;D

Träningsdagboken- check
Biljetter till helgen-check
Styrka-check
Städa-check
Så fort jag har fått bort några punkter från attgöralistan så tillkommer det nya. Haha det är hela tiden massa saker att göra! Idag kommer min planering inte att hålla för jag har två möten att gå på så jag kommer tyvärr missa BSF ikväll, men jag ska be dem spela in det där hemma. Så kan jag titta på det imorgon när jag kommer hem för att hämta tågbiljetterna och skolkatalogen, som kom idag.
Det är verkligen superroligt när man får skolkatalogen, för då kan man sitta och bläddra igenom den och snacka om personerna på bilderna. 
"Man får ett ansikte på personer som folk har pratat om",
vilket gör skitsnacket roligare ;)

image2503
Haha spana in Marius min på den här bilden, YEAH!

Kommentarer
Postat av: Emmy ;D

Det där var mitt citat haha ;) Det är ju verkligen så, nu kan man se vem det är den andra pratar om för att kanske få ihop det till en helhet med namn, händelse och ansikte istället för bara namn och händelse utan ägare till namnet och händelsen hahaha :P

Postat av: majzan

HAHA

2007-11-29 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />