Fia ;D

Idag när jag vaknade kunde jag knappt stå på foten för att det gjorde så ont ,men nu känns det ingenting!
Min fot är så himla jobbig för det onda vill aldrig försvinna. Jag har haft ont i över ett år nu och det verkar som ingen vet vad man ska göra. Jag tänker köra på med fotstyrkan och nu ska jag börja tejpa innan varje träningen, IGEN! Förra inomhusperioden fick jag också hålla på och tejpa inför varje träning. Men om det hjälper så gör jag det gärna! Idag kunde jag köra igenom mördarpasset med en tejpad fot och det kändes bra! Så det är bara och tuta och köra med lite extra tejp på foten. Inga problem!
Träningspasset var ganska tungt idag, men jag var ganska glad efteråt för jag hade klarat mig igenom två backpass i rad. Och dessutom hade jag genomfört dem väldigt bra! Så jag är jättenöjd över min prestation :) Tog i lite extra idag eftersom det var sista backpasset på ett tag! Haha

När vi var på toppen av Väsjöbacken så sa Emmy; " Ååh vi skulle ha tagit med oss en kamera och lagt in lite bilder på bloggen" Haha! Vi är verkligen helt besatta :) Men det är så roligt och skriva, det är som en dagbok som vi kommer kunna se tillbaka på sen. Vi har flera gånger funderat på att skriva ut bloggen men det är många sidor...

Nu ska jag duscha sen ska vi gå och handla lite food, sen blir det psykologi och idrott. Två lektioner, slappt! Men vi hörs ikväll och då får ni höra om vårat disco!! Pusspusspuss 

image2294
En bild från Annas nomineringsfilm ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />