Fia ;D

Godkväll! Nu när jag är klar med samhällsplugget!
Så nu tänkte jag skriva om en tanke som slog mig idag och det är tanken om en planerad date.
Tänk vad roligt ifall en kompis fixar en date och bestämmer vad man ska göra under daten och man får bara veta vart man ska möta killen. Sedan får man reda på vad man ska göra när man kommer dit. Vad roligt det vore, men det känns som att jag känner någon som har varit med om det, eller är med om det!
Tänk vad roligt att vara borta i tre timmar om inte mer och träffa en kille i skolan som man har småsnackat lite med innan. Ja det vore riktigt roligt!  Eller vad tycker ni, skulle ni vilja gå på en planerad date? En date som ni inte har bestämt någonting om utan bara vem du skall träffa!
image2246



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />