Fia ;D

Klockan ringde klockan sex imorse men jag valde att snooza i tio minuter. Sen tog jag på mig träningskläderna, som jag hade lagt fram igårkväll, och begav mig nedåt till styrkan. Där väntade 25 minuter cykeldistans + stretch! Morgonens träning var lite halvjobbig,eftersom jag vaknade med världens träningsvärk efter gårdagens utfallssteg.
Nu väntar duschen och sedan börjar helvetesdagen. Första lektionen romananalys, andra lektionen muntlig redovisning om sunnimuslimer och sista lektionen har jag samhällsdiskussion. Hmm...

Ni förstår nog varför jag inte bloggade igår, för jag satt inne på rummet hela kvällen och pluggade. Ikväll blir det samma sak för imorgon har jag ett stort samhällsprov. Yeah!

Imorgon är det ingen vanlig fredag, imorgon ska fiemma på MIKA konsert!! Fyfan vad roligt det ska bli, jag har hört att hans konserter brukar vara färgglada och fyllda med händelser. Man ska bli riktigt glad av dem och det vet tycker jag att vi kan behöva bli efter allt plugg.

189563-2242

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />