Emmy ;D

Har precis tränat vattenlöpning. Skulle ha sprungit orientering men jag har fått jätteont i mina tår. Jag har ju haft ont i min stortå nu i över ett och ett halvt år, så nu har väll kroppen omedvetet kommit på ett sätt att springa på för att det ska göra minst ont i stortån. Men då springer jag ju snett och belastar de andra tårna mycket mer som nu är lite svullna och dunkar :( "Mina tår gillar inte mig, och jag gillar inte dom heller. Så det är ömsesidigt haha"

Nu ska jag packa väskan och äta lite lunch, därefter ska jag bege mig till Älvsjö och gå runt lite på Sacos studentmässa och trängas :)

image2447
Såhär såg det ut förra året, idag ska det tydligen vara minst 15 000 besökare!

Kommentarer
Postat av: elina

Jag har hört att tårna är väldigt bra för balansen. :P

2007-11-23 @ 12:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />