Emmy ;D

Ååh jag fryser! Har varit vid kusens backe hela dagen och kollat på NM, hjälpte även till lite vid prisceremonierna. Höll i nationsfanan och delade ut axapaket. Det var lite oorganiserat vid prisutdelningen, ingen visste någonting. Det var ganska irriterande eftersom vissa blev arga på mig och Fia då något gick snett, men då blev jag arg tillbaka och sa att det inte är vårat fel utan deras eget då dom inte har förklarat för oss vad vi ska göra utan bara förväntar oss att vi ska förstå att "dela ut blommorna" betyder att bara segraren ska ha :) Stackars lilla Fia skämdes då hon hade virrat omkring under prisutdelningen. Men jag tycker inte att hon gjorde bort sig utan jag tycker att det var han som var ansvarig för prisutdelningen som gjorde bort sig för han visste ingenting utan bara stod där och såg ut som ett STORT frågetecken. Men men nog om min irritation, tillbaka till något roligare... Många fina resultat av de som sprang, jag är IMPONERAD av alla som tog sig igenom banan för jag hade aldrig klarat av det!

image2225
Jag och Sanna i Tyskland (var det 2004?)

Kommentarer
Postat av: Sanna

jaa , tur att man åldras med åren

Postat av: Majzan

men ni är ju supersöta
:)

2007-11-04 @ 20:57:14
URL: http://dennamajzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />