Mary ;D

Halloj,

snart ska jag och Fia hem till henne och sova ut. För att imån bär det av till Holland! Där jag ska springa 1500 m och Fia 800 m. Fy tusan vad kul det ska bli! =D Avslutningen idag var jättefin. Fy farao vilka musiktalanger vi har på skolan. STOLT! Jag och Fia hade våra vita klänningar från Gina på oss och Emmy hade sin söta gröna.

Emmy och Fia gav mig deras 'hemlis' förut. Den var göörgullig. Tur att jag har er, koskis !!

De e så herrejävlans skönt med sommarlov så ni anar inte! =D Yeaahh.

Vi ses.

image823

LOVE


Kommentarer
Postat av: Emma

Väldans väldans skönt med sommarlov säger jag!! :) haha va duktiga ni va på vollayboll då.. verkligen imponerad.. hmm ;)

2007-06-07 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />