Fia ;D

I said brr, it`s cold in here, there most be some rain in the atmosphere ;D Eller hur det nu stavas haha! Det är taget ifrån filmen "Bring it on" om någon har sett den?

Kom precis från en lång varm dusch som var behövlig efter några timmar ute i spöregnet. Jag har sprungit 200m idag och det väldans bra! Fast det blev en köttbullestart igen, men jag jobbade mig ikapp de andra och var om dom vid upploppet ;D Jag och L värmde upp tillsammans och vi var superblöta efter joggen men vi körde på ändå och körde några stegringar och sånt. Vi såg inget av R men han kanske inte vågade sit dit i spöregnet eller så hade han andra förhinder, sånt som händer :) Vi klarade oss bra ändå fast som sagt jag hade behövt lite hjälp i starten men det får vi träna på! Det var svinkallt att dra av sig till tävlingsdräkt och sedan hade vi oturen att få löst skott vilket innebar omstart. När jag stod i startposition var mina händer i en vattenpöl, lite flummigt!

Senare idag ska Emmy springa 800m, men hon var lite osäker för hon kände sig lite dålig, något med magknip eller vad hon sa. Men vi får se hur det blir ni får säkert höra hur det blev senare ;D Ha det bra pussspusss

image934
En cool bild på L fast det ser ut som att hon är jättejätte lång ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />