Fia ;D

God kväll! Har precis varit och klippt mig :)
Jag tänkte över vad jag skulle behöva göra de kommande veckorna och klippning var en grej som dök upp, så jag såg till att fixa bort den punkten från "att göra" listan redan idag ;)
Det är så jävla skönt när man är nyklippt, nu kan jag ha utsläppt hår utan att känna att jag går runt med en höstack på huvudet ;P Haha närrå så farligt var det inte men näst intill!
Idag sov jag länge och sen slappade jag framför tvn och sen tränade jag. Man hinner inte med så mkt när man sover så länge! Men jag kände att jag behövde sova ut eftersom jag börjar jobba imorgon. 

Det här kommer låta ganska dumt men jag tycker faktiskt att det ska bli roligt att jobba imorgon :) Jag ska vara friidrottsledare nu två veckor framåt och det tycker jag är superduper roligt! Eller jaa det beror ju i för sig på vilka barn man får, men oftast är det roligt! Jag ska vara huvudledare båda veckorna och första veckan kommer jag jobba med Sara och andra med Mary :) Nice nice! (Fick grupperna idag)
Nu ska jag käka glass ha det bra! Pusss!

image914
Marius och Mary :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />