Fia ;D

God kväll! Kom precis hem från Farmor där jag blev bjuden på middag och efterrätt :) Mkt mkt gott var det, som vanligt! Sen stannade vi kvar och tittade på talang 07 finalen, många duktiga!
Men gud vad jag diggar skåningen Elias, han var så jävla klockren och så go och glad! Jag satt med ett brett leende under hela hans uppträdande! Han är bara 8 år och ändå så självsäker och inte alls nervös, en grymt skön kille det där som vi kommer få se mer av! 
En annan ung talang som jag diggar är Mimmi Sandén, bara 11 år och ändå en sådan stark röst, synd bara att hon kommer missa att vara barn då alla kommer börja slita och dra i henne efter hennes uppträdande... Hon kommer också vara en person som vi kommer få se mer av!
Jag tycker att det var rätt person som vann för hon hade verkligen talang :)

Ja så har min kväll sett ut, en lugn kväll hemma hos farmor, hur har eran kväll varit och vad tyckte ni om finalen?
image723image724image725image726

Kommentarer
Postat av: Jessie

zillah och totte är ju så gulliga :D och så är jag helsåld på magikern julien oxå....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />