Emmy ;D

Nu är jag hemma igen. Fast inte så länge till, är i princip bara hemma och vänder. Jag och Fia är nämligen bjudna på födelsedagsfest ikväll, det ska bli mycket roligt.
Midsommarfirandet blev bra, vi var ute på Muskö i Lenas stuga. Vädret var kanske inte på topp men vi var glada ändå.
Vi badade för första gången iår, jag tyckte att dte var riktigt kallt och plågade mig i sakta men säkert som en gammal tant men i kom jag även om det tog tid. Sedan har vi hoppat studsmatta, spelat spel, och grillat. Efter middagen och efterätten så var alla jättemätta så vi gick en lång promenad, satte oss och pratade lite vid en brygga.
Nu ska jag snart ut och springa, sen så är det dags för en snabb dusch, sen åka med tåget till Solletuna. Där väntar lite ångest över klädval, sen efter det så ska vi iväg och ha det skoj!
Hoppas ni har en trevlig kväll. Puss <3

image967





Bussen till Muskö var proppfull

 Lenas stuga var jättefin

 Studsmattan var rolig

 Fia och Maria tyckte det var jätteroligt att studsa

 Jag och Maria

image975
Marias gissningar i spelet brainstorm var mycket roande många gånger!





Kommentarer
Postat av: Mikael

Trevligt! det ser gott ut de där =) du ä värsta kocken ju emmy...ni verkar ha haft en trevlig midsommar?! jag med ;)mennifårhadetbra ! pöss

2007-06-23 @ 15:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />