Fia ;D

Hallå! Nu sitter jag i receptionen och Emmy och Mary står och löser korsord. Nice! Emmy och Mary ska ut och paddla kajak senare, men inte jag för jag jobbar till tre. Sen ska vi käka lunch och sen ska vi cykla till videomix och hyra Linas Kvällsdagbok. Sen är det träning på Mjörnvallen som gäller ;D Nice nice! Vi får se om Rickard kommer idag eller om han dissar oss för hans kusiner ;)

Jag och Mary var och hjälpte några i med kajakerna från båtbryggan runt elva tiden, och när vi var längst nere på campingen mötte vi en nyvaken Gideon som kom ut ur sitt tält ;D Haha! Han har ju en egen kanot så han vet ganska mycket om kanoter så han satte sig och tittade på de två modiga franska tjejerna som gav sig ut ;D
image1161

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />