Fia ;D

image1150
Godmorgon, godmorgon! Vaknade när Emmy skulle upp och sen kunde jag inte somna om :( Så jag gick upp och käkade frukost och nu sitter jag här och väntar på att Jenny ska käka klart ;) Sen ska vi hoppa studsmatta!
Jag har inte sett till holländaren än han ligger säkert fortfarande och sover för det vart ganska sent igår. Men han dyker väl upp sen någon gång eller så kanske vi träffar honom ikväll efter vårat banpass! Jag skriver holländaren för han har ett konstigt namn som jag inte ens kunde uttala, gidleon eller något sådant, jag vet faktiskt inte ;) Hihi Han är riktigt söt! Brunögd och brunhårig, OLALA!
Och han var superbra på engelska så jag kände mig ganska dum när jag satt där och svamla... haha men det gick ganska bra och kommunicera ändå :) Nu kom Jenny så nu ska jag hoppihoppa! Pusspusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />