Emmy ;D

Plötsligt händer det ;)
Ett tu tre så lyckades jag göra en inbakad fläta på mig själv...

image1148


Sen blev jag så glad när jag kunde göra en fläta så jag ville fläta hela tiden. Felicia blev nästa offer, och det var svårare att fläta på någon annan tycker jag men efter lite instruktioner från Fia så lyckades jag göra en fin fläta på henne också. Jag är riktigt stolt och det tror jag att Mary och Fia också är för nu har jag äntligen lärt mig och snart är jag lika duktig som dom :P;) Haha

image1149

Jag är så himlas duktig asså ;)

Kommentarer
Postat av: Mary

Åhhh, jag är så stolt över dig Emmy. Nu kan vi snart öppna en flätsalong ;) hihi

2007-07-22 @ 10:20:03
Postat av: Sanna

Fint det blev gumman : )
Flätsalong låter bra Mary ? får jag vara med ?
haha , 30 kr per fläta

Postat av: Mary

Såklart du får ! :D Vi har mer planer att tjäna pengar i höst, sannis ! ;)

2007-07-23 @ 20:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />