Mary ;D

Ni hao!
(kinesiska och betyder hej)

Hallå äller!
(göteborgska och betyder hej)

Tjeeenaree!
(stockholmska och betyder hej)


Forts Fre 13...

  • Vid lunchen var mina skol-hamburgare jättetorra!
  • Vår kineslärare hade glömt nycklarna till målarskåpet hemma!
  • Vi fick världen bästa vikarie till samhällen (not)!
  • Vi hann inte med att göra (nutids)krysset på lektionen!
  • Bussen hem var packad!
  • Mitt favoritgodis fanns inte i kiosken vid pendeln!
  • Det var bajslång kö till biljettuttags-automaterna så jag fick springa till tåget!
  • Tåget blev försenat med 10 min, innan det ens hade startat!
  • Jag fick platser bredvid en pappa med två söner som trodde de var bäst på allt!
  • Carolina Gynning satt bakom mig på tåget och pratade hela resan typ. (Det kankse inte är otur? :P)
  • Hade packat ner mp3:n i min andra väska, så jag hade ingen musik
  • Missade talangshowen på fyran, förutom 10 min.
  • Min mobil har vart cp!
  • ...

Eeeeller,
så kan sådan här hända vilken dag som helst. Who knows? Det enda "skrockiga jag måste göra är att inte trampa på A-brunnar och så måste jag trampa på alla K- och V-brunnar (kärlek- och vinnar-brunnar).


Är bajs nervös inför tävlingen imån!

image382
Här är bl a Jag och Fisen! =D Världsungdomspelen 06, då Fia persade så fint. =)


Kommentarer
Postat av: emma

dt kommer gå skiitbra imorrn jue!! =)

2007-04-13 @ 23:02:04
Postat av: Anonym

Vad allt har att göra med bajs/skit...trodde du vuxit ur den åldern...

2007-04-14 @ 08:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />