Fia ;D

Godmorgon,godmorgon! Solen skiner och det ser ut att bli en riktigt härlig dag idag :)
Igår var vi nästan överallt kändes det som... Först åkte vi till Skärholmen och shoppade, jag köpte t-shirts och leggings och stumpbyxor med mönster :)
Jag hjälpte lillesyrran att välja ut tre klänningar och ett par tajts, hon var jätte söt :)
På din sko hittade ett par jätte fina pumps som jag bara var tvungen att ha, men det fanns inga 38 framme så jag gick och frågade efter min storlek. Men nej då var min storlek slut :S Shit jag fick panik, jag ville ju verkligen verkligen ha dom här skorna. När jag hittar ett par skor som jag vill ha så måste jag ha dem, sån är jag ;D Haha skogalen ;)
Nej men så vi åkte till Kungenskurva och vi var där en kvart innan dom stängde och jag fick mina skor :) Fan vad glad jag blev!! :D

Efter Din sko i kungenskurva gick vi till Ikea och gick runt där i evigheter, eller jaa inte lika länge som vi brukar gå runt, men vi gick runt och tittade lite sen gick vi ner till plockasjälv avdelningen och köpte lite ljus och sånt myspys! Jag måste åka till Ikea en till gång den här veckan och gå runt, det är jätte roligt för det finns så mkt fina saker. Jag vet att det låter knäppt att tycka det är roligt med ikea men jag tycker faktiskt det, kanske för att jag vill bli inredningsdesigner ;D

Sen åkte vi hem och lämnade sakerna och tittade efter vilka filmer som gick på bio, och sen åkte vi till Heron City och såg på en jätte hemsk film, som handlade om Ugandas hemska diktator som bara dödade en massa människor... FYFAN, att det finns sådana personer! Den filmen rekommenderar jag starkt!

Haha så vi var lite överallt igår,vi hann med jätte mycket och det ska jag se till att jag gör nästa vecka med under lovet! Fast det är lite tråkigt att S-tälje inte har lov nu :( Ha det bra Pusss!
 Första bilden är lite flumm jag vet ;D

Kommentarer
Postat av: Maajkel

*lika som bär! :P skicka till aftonbladet vafan ;)XD

2007-04-02 @ 22:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />