Emmy ;D

Idag har vi varit i skolan och haft livslustdag, med förläsning, skrattyoga, meditation och standup komik.  Somnade under meditationen det var jätteskönt och skrattyogan var inte så rolig som jag hade tänkt mig!
Efter skolan tränade jag, sedan har jag storstädat rummet, skurat golvet och dammat av alla hyllorna , värsta duktig jag är! Ska snart städa garderoben också, och sen är det topmodel ikväll :)

Fick en rolig lista på hotmailen som jag tänkte dela med mig av...
With money you can...
... Buy a house but not a home,
... Buy a bed but not sleep
... Buy a book but not knowledge
... Buy sex but not love
... Buy a clock but not time
... Buy a position but not respect

Tänk på det  när det ekar i plånboken, att det viktigaste här i livet går inte att köpa!
Ha det bra Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

visst var den bra :O)

2007-04-26 @ 00:18:24
Postat av: Anonym

Ett leende kostar mindre än elektriskt ljus,
och ändå lyser det upp mer i ett hem.

Theo Lingen

2007-04-26 @ 02:28:00
Postat av: Anonym

Ett leende kostar mindre än elektriskt ljus,
och ändå lyser det upp mer i ett hem.

Theo Lingen

2007-04-26 @ 02:28:29
Postat av: Magnus uggla

nee vikken gullig blogg
men ni är ju gulliga de kan ni ju leva på! xD
om ni vill kommentera min blogg kan ni göra de på www.magnusuggla.blogg.se/url.org
/Magnus uggla

2007-04-26 @ 22:10:14
Postat av: Magnus uggla

synd bara att ni e så oliiiidligt korkade xD
pusspuss på er från en kändis!

2007-04-26 @ 22:11:28
Postat av: Magnus uggla

glömmde säga att ja följer eran karriär framåt i tiden! låter de bra?!

mwen då måste MÅSTE måste ni följa min!

2007-04-26 @ 22:12:20
Postat av: TobbeTrollkarl

Palla gå på livslustdagen(pluggis)
Fia ja blir stolt över dig.. du kan få komma hem och städa hos mig med ska du se!

vad är det viktigaste i livet?
// TT

2007-04-26 @ 22:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />