Emmy ;D


Jag springer Rösjöloppet maj 2004
image390
Haha bilden ser helt konstig ut, speciellt mina ben!!

Idag...

... ska jag plugga geografi och engelska, har inlämning och bokredovisning imorgon
... ska jag kolla på den avgörande innebandysemifinalen mellan Pixbo och Täby
... ska jag kanske övningsköra
... är det bara 8 veckor kvar till sommarlovet
... är det mindre en 4 veckor kvar till Rockskivan
... spelar Töjnan avgörande kvalmatchen mot Vällingby, ska hålla tummarna!
... ska jag springa distans
... hoppas jag att min hälsena inte gör ont när jag springer!

Kommentarer
Postat av: MAJZAN

.....ska du ha en kvällssknackis med mig. =D

2007-04-15 @ 10:31:51
Postat av: Mary

Emmyy, vad gör du uppe klockan åtta på en söndag ? ;) Trodde du sov till tolv typ. ;P

2007-04-15 @ 11:30:26
Postat av: Emmy

jag var inte uppe klockan åtta, jag klev upp halv tio ;) ovanligt tidigt men aldrig halv åtta!!! Det måste vara fel på tidgrejjen på bloggen haha

2007-04-15 @ 11:42:01
Postat av: H

Värsta steget ;D det kommer du långt på (;

2007-04-15 @ 11:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />