Emmy ;D

Kollade nyss på en jättespännande match mellan Täby och Pixbo. Det var semifinal herrar i innebandy, och det slutade med att Täby vann,de avgjorde den sista straffen. Jättespännande!

Tränade backe idag, inte den roligaste träningen. Men vi avslutade med den roligaste, körde några stegringar på vallen!! åååh vad jag längtar tills man får sätta på sig spikskorna :) Slutet gott allting gott, jag är nöjd med träningen, är bara lite orolig över min hälsena, hoppas det inte blir värre!

Nu ska jag köra compex på mina stela stackars vader! Ha det bra!

Kolla in vad söt lilla Åfelia är. Hon kommer flytta hem till oss den 4 maj ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm hon är så söt lilla ÅÅÅÅÅÅÅfelia. men vi måste komma på ett bra namn.
Förslag någon?

2007-04-12 @ 22:50:49
Postat av: mikael

ta typ Gösta...? fia jr... ? kanske hunden?! :P

2007-04-13 @ 16:33:35
Postat av: Anonym

Gösta är ett killnamn om du har missat det...
Fia jr blir för krångligt...då kommer två springande...
Hunden blir oxå fel då vi har tre
men jag tackar för visat intresse

2007-04-13 @ 17:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />