Emmy ;D

Ååh vet ni vad jag har hittat? Jag har hittat en väldigt rolig cd full med massa bilder som vi fick i Enhörna för typ tre år sedan. Det är asroliga bilder, och det dyker upp massa minnen i huvudet då man tittar på alla fina bilder...
Idag får ni ett smakprov på några bilder från maj 2004 då Enhörna åkte till Tyskland på träningläger ;)
Det är bilder på hela gänget framför hotellet, när vi vandrade aslänge upp för ett berg, när jag äter någon konstig pannkaksröra och lite blandade bilder. Jag har oförglömliga minnen från den resan, det var oerhört roligt!

 Vi som åkte var: Jag, Fia, Oliver, Hanna, Sanna, Anna Alexandra, Ernie, Gösta, David, Desire, Kenneth, Marina, Johan, Eddie, Robin

Nu ska jag ut och övningköra. Ha det bra allihopa Puss <3


Kommentarer
Postat av: :)

vad små alla var! "naaw vad gulliga"

2007-04-05 @ 13:10:26
Postat av: Hanna

Härliga minnen! :)

2007-04-07 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />