Mary ' nu vill blogg.se sammarbeta så här kommer the pics från igår.

VILAR UPP MIG I KLARIZ KNÄ.
HAR NI SETT MIN TRIPPELHAKA FÖRRESTEN?
ELLER KLARAS 50-TALS FRILLA?
HAHA.
.
SEN LEKTE VI LITE MED FÄRGERNA PÅ KLÄDERNA.
LOVISA!
.
JAG OCH KLARA FICK SWE-SMU.
FAKE-SMILE, HALLÅ?
.
'
SEN FLÄTADE JAG HELA LAGETS HÅR.
En person som vi kallar "B" kunde/ville också fläta, men alla ville ha mina flätor. mohaha.
.
NÅGRA FRESHMANS I LAGET.
obs.. till höger har ni "B".
.
BANA SOM NI SER DÄR VAR GANSKA PLATT. STIGNING PÅ 40 CM KANSKE :O
.
KATHLEEN TEXTAR OCH TEXTAR (sms:ar)
.
DOM 10 FÖRSTA FICK EN T-SHIRT SÅ JAG FICK EN! ;)
.
COACH CASEY (CC) :)
.
KLARA VISAR BOOBSEN :P
.
SEN FICK VI MELON. MUMSYY
..............
.
SMU ställningen var:
Jag
Klara
Kathleen
Lovisa
Kaitlin
Cath
öhh vet inte sen... :S
.
norskorna sprang inte. Dom ska inte börja tävla förens i oktober.

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag fick också t-shirt :)

2010-09-04 @ 18:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />