Maryyyy' sommarlovs dag nr "tappat räkningen"

JAG KOM MED TILL REGIONALS!!!!!

(kanske är alla grejer de har i training room som får mig att springa snabbt "asså jag vet inte.. jag bara tar och smakar allt som finns där.." lol)

Kom dock med som näst sista person. nr47 på listan (de 48 bästa får åka). heheheh. YES!!!!!! De 90 hundradelarna jag tog bort från perset i söndags flyttade upp mig 10 platser. Fattar ni då hur tätt tiderna är. Om jag hade sprungit på 4.25.14 hade jag inte fått åka :O

De som kom med från lilla SMU var.... Damtadamdam...
KRISTINE - 3000mhinder (25:a på listan)
SILJE - 3000mhinder (10:a på listan)
KLARA - 3000m hinder (31:a på listan)
MARY - 1500m (47:a på listan)
AMBER - 200m (48:a på listan hehehehhehe, tajtare än mig alltså).
SIMONE - Kula och discus (6:a och 5:a på listan)
LAUREN - Slägga (27:a på listan)
AYLA - Slägga (30:a på listan)

Och våra tre coacher....

COACH CASEY - distans coachen
COACH WOLLMAN - huvudcoach och kastcoach och hoppcoach
COACH MILLER - sprint coach
inte för att dom har kvalat in precis...  men dom får ju åka tack vare oss. Eller är de vi som får åka tack vare dom? Minns inte... :P

Behind the scenes...

Amber hoppa in och "förstörde" caoch bilden. ;) Hon är fett kul, btw.

Kommentarer
Postat av: Loveesa

Jaa du Mary! Först grattis till perset och nu det här! Vad roligt att du kom med :)

Jag ska hålla alla tummar jag har, det kommer gå superbra!!!

PUSS

2010-05-18 @ 23:37:35
Postat av: Anonym

con gratz for the place in team , run and beat them all. FUCK OFF, nu kör vi!!!

2010-05-19 @ 10:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />