Maryyyy' senaste från Austin// bilderna är från siljes hus

Är i Austin nu. Eller ska jag säga bastun? Var nyss och åt på nått buffeställe. För cirka 80 svenska kronor fick man äta hur mkt man ville. Det var proppat med folk och tons of food. Tillslut blev allt så himla greesy, så de kändes som man bara ville spy upp allt. Då rullade vi därifrån och nu är jag så full och mätt i magen att jag inte vet vad jag ska göra. FY FARAO FÖR GREESY AMERICAN FOOD!!!



---------------

Nån timma senare:
Har precis har team meeting. Det går ut på att vi försöker planera in när var en och ska åka till track utifrån sitt träning/tävlings schema. Dessutom ska vi mitt i allt byta hotel, för de vi bor på nu är inte "den standarden vi vill ha".. höhö. Men vi ska till ett som ser ut som de som vi bodde på under conference.. kök, vardagsrum å grejer. Mkt najsare.


-----

Nån kvart later:
hahahah, guess who is staying at our hotel??? KLARAS PAPPA!!!!! vi visste att han skulle komma men samma hotel å grejer. fett kul :))

ahh shit jag är fett trött nu. kommer bli en lång och jobbig dag imorgon. klockan är 9pm. Men SERIÖST jag tror jag går och lägger mig och kollar på SATC filmen på tvn....

ta hand om er där hemma. om en vecka sover jag i min egen säng. LÄNGTAR! <3



snygg klänning jag har va???? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />