Maryyyy'' sista natten i Daniel House. FOREVER!


nu sitter jag i mitt tomma rum (och Klara sitter på golvet). Det enda som är här inne är ryggsäck och bagen. Jag har inte ens en kudde kvar. Allt är rent och städat, det ända som ger en skugga är fläkten som snurrar i taket. Ledsamt att flytta från Daniel House. Men samtidigt gillar jag förändringar och när de händer nått nytt.

Alla våra saker har vi stoppat i ett storage place tillsammans med Kristine och Monika. Vi betalde bara 60 dollar var för hela sommaren (ca 420 kr). Vilket är ett kalas pris för de var jättefräsha lokaler och bra säkerhet, dessutom fick vi låna en truck gratis. Shyyysst.
Resten av grejerna som ska hem till Swe har vi stoppat in i Siljes lägenhet. Där ska jag sova sista natten innan mitt plan lyfter mot Sverige på tisdag :))

Monika åkte igår och på fredag åker Verra hem. Så snart är de bra jag, Klara, Kristine och Silje kvar av "scandinavia". Aww, men vi klarar oss nog ;) eller? :O


bye bye Daniel House. :'(




bästa kommentar på fias och mitt skype samtal idag:
Fia (i mkt förvånad ton): - Mary,, visste du att sallad är dallas baklänges??

;) Tooo cute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />