Maryyy' jaja, jag är ju bara freshman (en fräsch man)

Hej.

usschh, hatar att blogga när man har sprungit ett dåligt lopp. vad ihelskotta ska man skriva?? men typsåhär gick de till...
jag drog första heatet i två varv. höll perfekta tider. 69 första varvet. 2.20 andra varvet. allt kändes asbra och jag var avslappnad och snygg i steget. sen skulle plötsligt hela klungan öka takten och springa om. en tjej tryckte då till mig så jag flög bakåt 2 meter efter klungan. tappade rytmen, farten, allt!!! slet mig in i mål på drit tid... hade sen långsnack med coacherna, de sa inget ont utan bredde på hur stolta de var över mina säsonger och allt jag har gjort både terräng och på track. Och hur talangfull jag är och hur snabbt jag har möjlighet att springa. Fett peppande och jag är redan fett redo för att köra terrängsäsongen i höst (och springa nästa års regionals!!). Sen fick jag kramas och gråta lite med min team-mates. Bästa! <3

så nog om det loppet!!! Fia får berätta om sitt lopp senare, men kan säga att hon kämpade sjukt bra!!!!




Nu har jag precis borstat mina tänder...


och medans Klara och Vovvis kollade på SATC så...


... så skrev jag en lista på saker jag ska göra imorgon innan tävlingarna sätter igång vid sextiden

(jag och klara hade en diskution om de heter "noppra" eller "noppa" ögonbrynen. vad heter de egentligen?)


 Nu ska jag sova med Vovvis. KOSLIGT!


puuttiiipluuuttt.

ps. 6dagar tills jag står på svensk mark. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter ANSA ögonbrynen

2010-05-28 @ 14:57:10
Postat av: Anonym

nej plocka

2010-05-28 @ 17:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />