Maryy' söndag

Tar en paus från att organisera lägenheten och dagen till ära är Klara kulturansvarig. Jag är lite nervös, känner mig inte så involverad i hennes planer. Det leder nu till att jag inte riktigt vet vad det är hon drar iväg mig på. Men allt för att våra mammor ska bli glada när vi säger att "idag har vi varit kulturella".

Förövrigt var banpasset heltokejganskajobbigt. Sista hard work passet innan regionals loppet på torsdag. Nu är de bara tre dagar med chill träning. Tråk, men behövande antar jag.

3 månader och 17 dagar tills jag fyller 20 år, för er information.
19 dagar tills Klara fyller samma ålder :O :O :O "den dagen den sorgen, jag vill inte bli gammal" ylar hon just nu i dörren...

Aja, HÖRS IKVÄLL (Dallas tid). :P


eh, jag och Klara dåraa


Kommentarer
Postat av: Sanna

mys

Postat av: sofia

MEN SYND att vi inte ska till samma sätlle rpå regionals då!!

2010-05-24 @ 22:32:54
URL: http://sofytale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />