Maryy' sommarlov är fett med najs

Jamen hallå.

Biljetten hem är nu ombokad och klar. Jag landar i Göteborg på onsdagen den 2 juni och mindre än 24 timmar senare sitter jag på tåget mot Stockholm. De söta 91:orna tar ju studenten den 4:e så I better be there... :P VÄRSTA JETLAGET, HALLÅ!

Jobbigast känns de ändå mot mina paranteser som inte har sett mitt face "live" sen augusti och så drar jag liksom direkt när jag kommer hem... kul jag är. Jag har dåligt samvete för det, but I will make it up to them!

Jag kunde egentligen åkt hem redan den 30:e maj... men då skulle vi betalat 7tusen extra svenska kronor. Inte så najs. Så jag får leva med mitt jetlag och låtsas att vi sparade 7tusen.

Hörs imån efter banpasset. :))


Jag och min conference medalj. Yaaaaa :D



ps. Grattis till Ingebrigtsen (norsk grabb) som kutade som attans i Norge igår. Junior rekord på 3000m blev det. Najs bajs. (norskorna gick i taket)

ps2. JAG SAKNAR ALLT OCH ALLA I SVERIGE MER OCH MER FÖR VARJE DAG!!!! :(

ps3. Jag håller på att skriva en matlista på all mat jag har saknat och äta här borta i 10 månader, typ!!!!

ps4. Om cirka 12 timmar är Sara på svensk mark. Känns så tomt här i Daniel House nu :(


Kommentarer
Postat av: lena

Weeeii, nu har jag oxå summer holidaaay:D så jääkla skönt!

sjukt att du inte varit i svedala på så länge..måste kännas underbart att komma hem o träffa alla igen!

kanske ses i sthlm sen då;)

ha det fint

2010-05-20 @ 09:48:50
Postat av: Marcus

Snygga ben!

Postat av: Louise

Hejsan hejsan, tråkigt att du åker till stockholm direkt, men tur att det var den helgen för då åker jag till danmark endå. RING NÄR DU KOMMER HEM

2010-05-21 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />