Mary' herregud mary

Conference 2010 är över. SMU presterade över förväntningar med tanke på vårt hoppskrapade lag. DRITbra lag insats för alla gjorde mer än sitt bästa!!! Stämningen var på TOPP! :))

Lilla jag då?
Det är mkt händer här som jag inte ens nämner på bloggen. Tex att de flög med min kiropraktor Dr Pedersen så att jag överhuvud taget skulle kunna stå på benen. De flög med han till Florida för min skull... fatta pressen "ey mary vi betalade bajs mkt och DrPs fru är skitsur för att han inte är hemma över helgen, men allt för att du ska springa bra!". Shit, liksom. Sen att jag ligger utanför listan för att komma med till regionals och den enda chansen att klara det var att persa här på conference. Pang på bara.
"Mary, just give all in! You have nothing to lose". Så sa Coach Casey innan loppet. Hela min kropp skrek efter sängen och min glute (=rumpmuskeln) gjorde ont. Hela laget var där för att kolla på mig. Dr P hade fixat till min rygg och höftben så allt var på rätt plats. Det enda jag behövde göra var att springa. Så på startlinjen tänkte jag "ok, jag har verkligen inget att förlora. Jag testar och kör och ser hur länge de håller".

De höll i 1000m sen sprang 3 tjejer om mig. (400=67sek, 800=2.19). Men jag hängde på dom och sista 300 gick på 51 och jag flög fram i motvinden. Sprang om en Rice-girl och kom in som trea. På nya perset...
4.25.00!!!
:D Whatta?? Jag som knappt kan gå och hela min kropp gör ont, gjorde mitt livs bästa lopp någonsin. Precis när jag behövde det! ;D (Sen kom ett mega åskväder precis när jag gick i mål och tävlingen fick skjutas upp 1½ timma. men men)

Yaaooo, fy farao vad skönt. Vet dock inte om det räcker till regionals. Får veta på tisdag. Men nu har jag gjort allt jag kunnat och om de inte räcker kommer jag hem tidigare med gott samvete :)

Fast största anleningen till att jag sprang så bra idag är för att jag har så himla goa och fina lagkamratar!!! Älskar er alla!!! :D:D <3








LOVE U ALL!!!!! <3<3<3

ps. ska gå upp om 5 timmar. better sleep now. nuss.

Kommentarer
Postat av: fiem mum

Toppen Mary, du lyckades i rätt stund. Grattis , jättekul

2010-05-17 @ 09:17:52
Postat av: Richard

Du är duktig du!! Bra kutat//Richard

2010-05-17 @ 12:59:33
Postat av: Anonym

Grattis, både till perset och ditt "skolår" fantastiskt bra kämpat!

ps. tack för att vi andra här hemma får vara med och följa hur det går hela tiden. ds.

2010-05-17 @ 16:09:55
Postat av: Klara

Grymmmmt duktig! :D



Love you toooooo! <3

2010-05-17 @ 23:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />